Monday, March 7, 2011

Selamat Tinggal Dunia Perlumbaan?

sejahteralah ke atas diri kamu.
arini aku sedih sikit sebab dak2 opis sebelah aku kena pindah ke bangunan lain.terasa sunyi & boring masa kerja mesti akan membuak-buak dalam idup aku.dalam situasi ni aku tau mesti ada yang suka & ada yang tak suka akan arahan ini.tapi siapalah kita sebagai orang bawahan (tunduk berlalu pergilah jawabnya).bukan tak jumpa lagi.bukan berpisah selamanya.tapi kenyataannya memang akan mendatangkan situasi yang memboringkan.adoi.dalam kesempatan ni aku nak ucapkan terima kasih sebab cover line aku tido,mengumpat,mengutuk,lari dari kerja dan lain-lain perkara yang menjengkelkan (huhu).aku pasti 1 ari nanti kita akan berganding/bergabung semula.percayalah.mana la port aku lepas ni.alahai.dah takda akan dengar suara2 sumbang yang boleh sebabkan hujan dari opis sebelah.wakaka.kenapa sume ni terjadi?

keadaan macam ni menyebabkan semakain kurang ahli-ahli keluar minum berjam-jam,sarapan jauh2,makan mc'D sama2,dengki mendengki sesama ahli,mengolok pasal bola,takde lagi makan potato ring dengan Mr.F di KSL.idup makin membosankan.lepas ni corumn ahli bad boy jotic (idea abang/fairus) makin sikit.silap2 lepas ni nak lepak sama2 pon dah susah.nape la diorang ni kena pindah.susah betol aku nak terima benda2 cmni.

kepada wan, farid, syafiq, wawa & ajnami melazatkan (uwekkkkkkk!!!)haha.selamat tinggal dan selmat pulang ke induk.dan kat sini aku nak kasi sikit lah apa yang aku rasa dalam hati aku (aku mek dari samsons.

"Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau kenangan
Yang terindah dalam hidupku
Namun takkan
mudah bagiku Meninggalkan jejak hidupku Yang tlah terukir abadi Sebagai kenangan yang terindah..."


siapakah penggantimu wahai UPDS?
BYEEEEEEEEEEEE

kisah aku dengan orang opis sebelah :

(1) wan borek
-dah takda cerita pasal mancing.
-aku tak tengok masa dia eksiden (serba salah)
-dah xdapat tengok wan makan minum ngan tunang dia.
-dah xnampak TA paling sempoi kat dunia kot?huhu.
"p/s : ada pape program mancing jangan lupa invite aku,selalu la sarap sama2"
haha
bye wan.....

(2) farid_samsons
-dah takde suara sumbang dari penjara sebelah
-dah takde orang datang lewat
-dah takde orang promote kedai bini
-dah takde orang yang boleh gurau tahap cipan laut
-dah susah nak amik order bukak puasa (puasa ke???)
-dah kurang aktiviti tengah2 ari dok memekak
-tq cz ajar aku bubbling masa karaoke ;P

(3) syafiq
-dah takde orang pelat 'S'
-dah takde jumpe melepak kat opis ari sabtu
-dah takde orang bukak speaker kuat2
-dah takde orang main game masa keje
-hilang sorang si rabun warna
-dah takde kat dunia...(eh???trlebih suda)wakaka..jangan mara -bayangan gurauan-
-dah takde orang datang kacau aku wat keje
-tq kasi tumpang tido & jamah rendang tok serta kisah buah durian..haha

(4) wawa
-dah takde speaker semulajadi yang nyaring (bass rosak,treeble lebih)
-dah takde orang cakap laju
-dah kurangkan muka2 muddy masa kerja
-dah takde orang nak bebel ngan syafiq & farid
-tq coz pinjamkan laptop nak log-in facebook

(5) ajnami
-dah takde orang yang cuti selalu
-dah takde orang kaya...alhamdulillah...amin...
-tq coz jadi tempat aku cuba/try/test tuk advice/kutuk orang...
-dah malas nak komen
-nanti kena sembam atas tanah

itu je la...penat...haha....
salam sepeninggalan...
luv u all!!!!!!!!!!!!!!!!
muahhhhh!!!!
pada awek aku...bukan yang di atas..
hahaha

kalau ada loji kumbahan di ladang
bolehlah saya menumpang mandi
kalaulah ada umur yang panjang
bolehkah saya datang bersama emy??....
jawab2....

!peace & love to talking back body!
wakakakakakakaa!!!!!!!!

(nak upload gambar tapi takda gambar masa sama-sama yang diambil)

No comments: