Wednesday, March 23, 2011

Penanggal 2 Makan Tomyam Campur

alhamdulillah.harapannya takkan ada perpisahan buat masa ni.ianya lebih pada menanyakan berkenaan penjawatan antara seorang wira ofis.bersyukur atas apa yang berlaku.dan dengar2 1 April akan ada pendatang baru dalam keluarga 69 ini.harapan aku juga adalah dia itu seorang yang boleh kamcing & cantik untuk pemandangan dalam opis aku & belum berkahwin.

cuaca petang ni nampak mendung.aku rasa aku akan bermandikan hujan sebelum aku mandi dalam bilik air kat rumah.tapi dalam masa yang sama aku kena hantar kek lapis sarawak kat umah bos kecik aku.ni juga antara akibat aku amik waktu kerja 8.30 - 5.30.bila staf balik awal (4.30 @ 5.00) tertinggal barang.akulah yang akan menghantarkan ke rumah2 mereka ini.rasa dipergunakan pon ada.aku dah la nek moto.nak pikir ujan jap lagi.semata-mata nak hntar pesanan orang ni.adoi.

meeting tadi pulak sedikit kecoh dengan byk perkara2 yang tak diduga berlaku.kerja bawah air-cond pon tetap berpeluh.tak bagus tuk kesihatan bukan?tapi nak buat camne.mata pencarian aku dah ditakdirkan macam ni.

dulu ada orang tu janji nak tolong aku buat sesuatu kerja ni.tapi selepas keesokkan harinya mungkin dia lupa sampai sekarang.tapi takpe lah.aku tak perlukan sangat benda tu.sebab kalau aku nak sangat aku dah wat sendiri.tq pada yang berjanji n berkata itu.kadang2 aku rasa macam dipijak.hopefully takkan jadi benda camni & aku akan jadikan teladan.

Penanggal Makan Tomyam Campur = adalah tajuk yang diambil bagi menyambung entry yang sebelum ini & hal2 lain.

~out~

No comments: