Thursday, March 17, 2011

Dalam diam-diam...

hurrmm....tak dapat aku nafikan lagi apa yang dah jadi sekarang.makin ramai org baca blog aku tanpa perlu klik icon "follow".bahaya untuk aku.pada korang biar pecah di blog jangan pecah di mulut.mulut2 korg aku xde hak nak tutup.sembam boleh..hahaha.peringatan pada yang membaca ni,harapan aku adalah setiap coretan aku ini dijadikan pengajaran dan pedoman.dijadikan tauladan di samping dijadikan sempadan.dan.dan.dan.mana yg baik boleh la di ambik mcm tu saje.xpyah nk bayar2.free aku blanje.sebab korg memg kedekut!!!wakakaka.yg buruk tu buang la jauh2.plastik itam ada kat stor,kalau yg buruk pon korg nak alamatnya teruk sangat lah taste ko ni.hahaha..

pagi tadi memang syok menu sarapan.nasi lemak dia mmg power rangers.terbaik.kt BBU.dlm perjalanan aku pegi tu aku mesej la kt someone ni.aku ckap la aku p kua sarap jap.kalau ada public suro tggl je dulu.dy blas blik ckap "jangan lambat sgt"eh?kalau dia xpela sebab dh xde gang.gang dah p cabut tempat len.aku pe lg saje nk cari pasal la.bleh plak aku rajin blas n mnghbiskan kredit hp aku dengan aku ckap "nape?"klu korg nk ckp aku bodoh ke ape ke aku kisah pon.sebab mmg xleh kua minum lame2 kn?.aku saje nk cri point,xkn ak nk tnjuk ak ni tnduk je dengan apa dy ckp kn?use ur brain not ur feet la bro.then dia x balas.tapi bila aku sampai opis n x sempat aku duduk dy terus tanya aku nape aku tnya (nape?) kat dia.mmg ak dh jgkakan dengan perangai dia ni.tau sebab pe dy tanya aku cmtu?sebab ade boss...haha....tengok?nak mrkah lbih lg la tu.wakakaka...aku dengan idea yg baik lg bernas aku ckp la "takdelah.sy tnya cz takut ada public".dia tu malas nk entertain public.bagi aku bile jumpa pblic la best...leh dapat kawan baru.leh tau isu2 semasa.leh sound2.haha..dia ni pelik sket.nak idup tanpa ada orang kat dunia ni kot.korg boleh cmtu?haiiii.....jgan igt diri tu bagus sgt.semua x sempurna la MINAH BONGOK!!!!.

entry ini tak abes lagi.pasal dia lagi ni tau.eleh..korang memg suka kan baca2 bnde2 cmni.cm tengok cd bluueeee...hahaa.tapi igt pe yg aku pesan tadi.yang macam aku cite selalu la orgnya tu.takde orang lain.tadi mase kitorang rest kitorang duk la kt kaunter & aku berbisik2 dengan si Cik F.saje borak2 kosong tapi pasal urusan kerja la,cuma kalau dari jauh ternyata jelas nampak cm mengata.ish..xpenah mengata pon.kitorng selalu kutuk2 je.haha.tengah dok bisik2 datang la dia dalam senyap2.dia ingat aku ni buta mata kanan ke x nmpk byangan yg menghampiri?bodoh.nk jd stalker la konon2nye.tapi mintak maap la sangat2.dia datang time tu tak kene topik.haha.ko ni bodoh la minah.takda otak.sibuk sangat nak jaga tepi kain orang.haaiiiii...sampah sesangat.pi jaga laki kau suda..santai.

sebelum abes entry ni semalam ada la org atas tu cakap kat kitorang "mengumpat lah tu.."..ni pn satu.maen tuduh je.kalu dia check n tengok betol2 ape kitorang buat mesti dia nak join.sebab sampai ketawa2 dalam hati.pe yg kitorang buat???hahaha.....KITORANG MAIN BINGO LA BOSS!!!!kalau cakap kuat2 nanti kantoi plak tak wat keje.ni sume idea ci dahi licin En. F...hahaha

Nek Jah dah arwah...dah tak leh nak post entry...
BYE.............:)

No comments: