Tuesday, February 3, 2009

semalam punya kisah

Aku bangun lambat nk pegi keje pagi ni sebab penat sgt maen badminton & balik lewat malam plak tu (kemungkinan saja) , padahal tdo mampos. tapi ape boleh buat,aku nak cari duit, aku pergi juga keje.macam selalu,ak p keje mengambil mase 40 minit.(alhamdulillah arini x jem).segalanya bermula dengan lancar.tepat jam 8.56 aku sampai depan pejabat.nasib sempat sebab opis masuk kul 9.00...aku masuk dan wat keje yang bos aku amanahkan.tapi satu je aku menyirap gila bila aku wat keje, bos aku bleh plak duk sebelah aku.tak dapat aku nk fokus ngan keje aku.nak YM pon susah...haha..5 minit sebelum rest tiba2 (bos ak berdehem) ehem2...."dean,awk tolong saya sekejap.tolong edit map ni",lantas dengan muke makan gaji ngan dia aku kene la buat..xpasal2 aku nk rest ngn member lama aku x menjadi...arrghhh sial!!petang bermula,aku relaks je..sambung balik wat keje.tiba2,YM friend bernama "tuuuuuuttttttt" keluar di paparan monitor komputer aku.org yang aku sakit ati sgt2.sekampung tapi perangai macam sial...ape2 pon kawan aku juga.haha..aku sakit ati sgt dengan budak tu sebb dia mengaku buat salah,tapi xnak mintak maap.siot jew...dh dekat 2 buln aku x tegur dia.tp smlm aku nekad tok setelkan msalah aku dengn dia.ngan muka tembok aku ber'YM dengannya :



aku :weh ape masalh ko dgn aku??
dia : masalah pew??
aku :yang ko buruk2kn aku kat belakang ape hal?-wtf?-
dia :aku dh mengaku kn...so..
aku :xkan mengaku je...mintak maap la sket brader..aku manusia mcm ko..ade perasaan.pk la sket.
dia :hmmm..
aku :xpela setan,aku sendiri dtg kt ko minx maap semata-mata untuk hilangkn dendm aku kt ko.

alhamdullillah....skrg aku dgn dia dh xde msalah..senangkn bile kte nk hpuskan dendm.tepat kul 5 aku pon pulang ke rumah semula dgn niat dlm ati "jangan aku jumpe dgn si dia".nama si dia di rahsiakan agar hanya aku & dia je tahu ape yg terjadi.

No comments: