Wednesday, February 4, 2009

memories remain

gambar hiasan (time ni aku,almie,zairi,laut dll)

"wansyah : weh lau,ko nk ikut kitorg fly(cabut dari hostel wt seketika) x?
alau : nk pegi mn???klu stakat kua nk mkn aku tempah ko jew la..hihi..

wansyah : ade la...baek punya.tp bukn
fly mlm tw...pagi dlm pukul 5.30a.m..
alau : pewh ko...gila pew..ko nk wat qiamulail ke?

wansyah : x la.ak nk ajak ko pegi gig ngn dak2 ni.

alau : aku tkut la..so-sial tu..
(time tu byk sgt kes dak2 underdround laen family bergadoh,tu yg takut) ko kc ak pikir dulu la...sen pon xde sgt."

**perbualan ini di ingat semula semasa berada di tingkatan 3.tahun 2003



semalaman ak berpikir dan inilah keputusan ak "ok wan,aku ikut tp spport aku nye kewngn sket la".dan diorg pon kate ok. bile di ingat blik....pewh...merentas kesejukan,ketakutan kantoi dan perjlnan yg memakan mase yg lame.maklum la dari bndar penawar ke jay bee makan mase woo...dgn keadaan bas KOPENDA yg semakin uzur (naek bukit pon susah..haha..ak sabor je...aku tengok kwan2 aku dress-up....pewh....aku pon tkut,dengn baju ade salib terbalik...wtf????kerana kwan ak relaksss...


setibanya disana aku rase nk terkucil,dengn mereka2 yang ramai turut meng'imarahkan gig tu,aku mula goyang sket.mklum la..xpenah pegi..hehe..tp bile masuk je....makin takut aku d bwatnye dengn alunan music yg berkepelbagaian (
hardcore,metal,trash,punk dll).bnyak band aku tengok sperti (klu x silap aku la) ade plague of happiness, gastacop,damokis,usv dll..aku tetp steady..bwat mcm xde ape2 berlaku.dgn x perasan,aku tergerak hati untuk berdansa bersama (dah alang2 datang,rugi beb x joget). bila dh lewt petg dan kitorg pulang dengn hati yang puas sebb takut bas xde plak nt..hehe...


korng tanye mcm mn ngan sekrg??? aku masih lagi pegi klu xde halangan...mgkin ak dh x slalu pegi sebb skrg dh x macm dulu...;( coretan ni ak tulis sebb aku jumpe balik kwan-kwan aku yg mengajak n kenlkn ak dgn industri ni.

kepada
wansyah,wewet,haikal,azfaragous,idzuanizam,jepun n ijat katek...tq atas segalanya...semoga kita dapat berjumpa pada 8hb ni kt p.gudang..tengok bichara@band wewet nk wat 1st show...congrate wewet...gudluck


No comments: