Sunday, February 15, 2009

anjakan perkembangan pekerjaan mengatasi kehidupan

coretan kali ni mungkin pnjang sket coz seminggu punye citer aku x msukkan...hmmm..ape aku nk citer ek....(otak jd lesu plak)...ni ak nk citer kt korg sume yg ak dh x keje kt analis town planning cnsultants, dan skrg ak dh kje kat megarancang,bandar baru uda...nape aku tukr???soklan yang msti ko pikirkn kn??hihi....klu korg bace post ak yg sebelum ni..klu x silap ak tajuk nye "keatangan hari yang kurang membahagiakan"...kat situ pelbagai konflik yg berlaku pd ak....10hb aritu ngn langkh kanan ak dpt intrvw,petg nye plak ak cmpak notis brenti kt pejbt lame ak...."padan muka korg"....dulu mase ak nk apply kt tempt lama bukn maen byk alsan staf2 die...bile ak nk blah,tw plak ckp ngn ak "xpayah pegi la"...same je...sama???ape yang same???aku pon xtw....pas cmpk notis ak trus pulg ke umah....ak dihubungi oleh admin firm ak yg baru.....


admin baru : dean,awak msuk firm ni ada pengesahan x???
aku : ade puan.
admin baru: masalahnya staf tempat lama awak call saya td,dy ckp pihak kami amik awk sesuka hati.
aku: endahkan saja puan,boss saya dh setuju tok saya resign.
(staf lama aku yang duk menuduh tu bernama suhailawati bohani)-klu die sendiri terbace bagus tol..hahaha...

aku hepi dengn tempt kje bru ak ni...walu bos grang tp xde benci-dengki-fitnah antra staf...mcm bos baru aku ckap.."kita ni mcm pasukn bola,saya kapten..klu pasukn sndri x betol,memg klah kita pada 1 ari nt"....TQ kpada bos lama aku yg setuju ngn ke'resign'an aku...kpada staf lame yg berdengki tu...ak minx maap..


No comments: