Saturday, January 22, 2011

Sabtu Bin Ahad

semalam sabtu,arini dah ahad.rasa macam pendek sangat je hari minggu.esok dah keje.jumpa lagi aku dengan ahli kelab mari mengata kawan baik sendiri yang dipengerusikan oleh "Mrs. S,N & NS".lawan pula dengan ahli kelab mari mengumpat a.k.a ahli mesyuarat tingkap yg di pengerusikan Miss F (bukan nama sebenar),En. F (bukan nama sebenar),En. S (bukan nama sebenar) & ahli2 jawatankuasa yang lain.(penat aku nak taip bukan nama sebenar berulang2 kali).hahaha.baru setahun jagung dah malas nak pegi keje.apa nak jadi la dengan aku ni.nanti tak keje takda duit pulak.cmna nak kawen?.eh?cam tajuk lagu Sweet September "nak kahwin duit takde" la pulak.arini jugak ada jmputan kawen kat umah ceweknye aku.ala.yang aku ada cite aku beli hadiah batu lesung n set potong sayur cap kiwi.ingat lagi kan?lama jugak aku tak layan nasi minyak/briyani.kalau kene dengan kambing lagi power!memang marvelous!malam ni pulak layan LIVERPOOL (live in fool-ayam brand) VS MANCHESTER UNITED (setan club med katanye).tak kisah sape menang janji perlawanan best & tidak memboringkan.cukup tok kali ni punya cite.
jumpa lagi!selamat!

No comments: