Tuesday, January 25, 2011

ASIA BAGUS

bila dah perasan bagus....
dengan kawan baik sendiri pon kau mengata....
aku kenal orang tu....
baik sangat....tapi kesian,dapat kawan mcam sampah....

bila dah perasan bagus....
keluarlah kata "dia tu buat kerja takde la perfect sgt"....
kau tu kerja perfect sgt kew???
beb...kat dunia ni takde yang perfect la....

bila dah perasan bagus....
kompem2 ko tu kaki bodek bos....
nak markah lebih la tu....
sampai aku terlupa sain pon ko kata nak potong markah....
kalau itu mmg de dlm prosedur nye....SILAKAN....
sebab aku ada simpan rahsia kau...kau takut???
kau ni dah macam AnWAR plak....

bila dah perasan bagus....
semua kau tunjuk....
semua kau cakap....
alaahhhh!!....kau tu sebenarnya sampah...
cakap belakang....
pukimak la kau....

bila dah perasan bagus....
kau tekan aku sebab aku kerdil kt sini....
yaaa....aku tak lah belajar tinggi macam kau...
yaaa....aku baru kat sini.....
yaaa....aku takde pengalaman kerja senang...
tapi kau tak bila sebut pasal pengalaman jd org biasa.....
takk....kau takde pengalaman....semua ikut dasar.....
takk....kau memag pukimak....
Stop Talking Nonsense....

bila dah perasan bagus....
kau sial...
kau babi...
kau celaka....
bila la aku nk blah...hahahaha.....


bila dah perasan bagus....
bila aku tak nak datang kerja hari minggu....
kau suro aku datang....
tapi kerja aku dah siap....
buat ape aku nak datang???
ohhh..buat kerja kau rupanya....
sebab ape???
ohhh..kau nak balik kampung...
nape kau nak balik kampung?
ohhh..sebab nak jenguk mak bapak....
abes tu??aku tak de mak ayah???
ak dh takde family???

bila dah perasan bagus....
ikut suka kau jew.....
sabtu & ahad tu hari untuk aku....
suka hati aku la....
tak cukup ke 5 hari ko tadbir aku???
ohh...kesian...nak rasa jadi bos kew??

bila dah perasan bagus....
orang yang kau mengata nak intrvew pegawai....
oh....kau jeles kan??
cara kau cakap aku dah tau....

bila dah perasan bagus...
kau cakap ikut suka....
sekarang dah kene batang idung sndiri baru kau tau...
ambik kau pukimak!!!!

1 comment:

mizz independent said...

sabar la bro.... ak phm prasaan ko...
relax suda...