Thursday, November 12, 2009

K.E.M.B.A.L.I

salam semua...
sblum aku start mengarang, aku minta maaf atas segala salah silap aku.maklum la,ni kali pertama aku mengarang semula selepas hampir 5 bulan aku tak update blog aku ni.,,(hahaha)..hari ni aku x nak cakap pape pon sebenarnye, cuma nak mention kepada korang semua yang aku dah nak start mengarang balik.

sebelum tu jugak kat sini aku lampirkan gambor2 kenangan aku mase skolah n sebgai seorang pelajar..


[ni mase aku form 2 kat medicine city religion secondary school]
Time ni sume muka suci je...macam xde perkara jahat pernah berlaku....

[ni mase aku form 4 kat pontian technical secondary school]
time ni plak dapat cikgu yang kepala muzik gak..tu yang bez...tp last2 aku kene baling pen dari jarak jauh sebab membe aku cakap "bye2 cikgu"-agak kurang ajar aku rasa..[aku mgsa keadaan]

[ni mase aku sem 4 kat POLIMAS]
yang ni plak jangan cite la....sebab aku malas nk komen paal kt poli dulu..lalalalaaa..;P

ni je stakat tuk tontonan korang...;P
kepada mereka yang sedang nak exam tu gudluck yer...

No comments: